A Noktasından B Noktasına Nasıl Gidilir?
MİMARİ 26.04.2014
A noktasından B noktasına gitmenin en kısa ve en sıkıcı yolu düz bir doğrultu kullanmaktır. Bu yolculuk kavramının daha spesifik bir algoritma ile sorgulanma işini A>T mimarlık ofisi üstlenmiş. Doğrusal olmayan bir yürüyüş yolu üretilerek bu yolculukta insanlar doğanın kucağına bırakılıyor.
Sou Fujimoto’nun 2013’te Serpentine Galerisi için yaptığı geçici pavyondan etkilenen mimarlar strüktürel çözümün doğayla iç içe geçmek için kurgulandığı bir tasarım öneriyor. Belirli bir alan için tasarlanmayan “Cloudbridge” yani bulut köprüsü ana bir taşıyıcı kiriş ile kübik modüler bir çerçeve içine kurgulanabiliyor ve herhangi bir dağ silsilesi içine yerleştirilebiliyor.
1
VİYADÜK ALTINDA SANAT MERKEZİ
2
YAYOI KUSAMA X LOUIS VUITTON İŞBİRLİĞİ
3
SO? VENEDİK MİMARLIK BİENALİ'NDE | HAYALET HİKÀYELERİ: MİMARLIĞIN ÇUVAL TEORİSİ
4
MAA İMZALI TPAO YÖNETİM BİNASI
5
PİN MİMARLIK İMZALI BURSA CAN EVİ