Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı
Mimari Fotoğrafçılıkta Açı

Mimari Fotoğrafçılıkta Açı

MİMARİ   5.11.2015

Mimari fotoğrafçılıkta kameranın açısı binayla ilgili çok fazla şey söyleyebilirken, yanlış açıdan yakalamak da yapının sahip olduğu özelliklere dair yanılgı oluşturabilir. Peki formu doğru şekilde anlatmak için her seferinde başarıya ulaşacak belli bir açı var mıdır? Yapı fotoğrafları yerden mi yoksa karşıdan mı çekildiğinde daha etkili görünümler elde edilir? Cemal Emden’e göre bu anlatılabilecek bir şey değil, tamamen hissetmekle alakalı. Hacimleri fotoğrafa doğru şekilde oturtmakla ilgili denemeler yapan fotoğrafçı, bu noktada ıs¸ıgˆın gelis¸ açısı, etrafındaki yolların perspektifte bıraktıgˆı etki ve fotogˆrafın çekilebilecegˆi noktaların sınırlı olması gibi etmenlerin önemine vurgu yapıyor ve ekliyor: "I·nsanların bir kısmı dogˆal olandan yana, bir kısmı 60, 75 dereceye giden açılardan hos¸lanıyor. Benim fotogˆraflarım daha dogˆal olana yakın."

 

#Cemal Emden ##mimarifotograflar #mimari


Sayfanın Başına Dön